lördag 12 april 2014

Redan vid målet "Beach 2014"

Redan beach 2014 tänker jag då jag skannar av min mage inifrån.


Kan känna hur muskelfibrerna ligger i fina längder
 och håller hela bukmuskulaturen platt
efter alla magövningar på Hälsobruket.
Skannern visar att jag ser ut så här:


Snygga jag ;)
Synd bara att min fulländade mage ska vara dold av alla fettceller.


Men om man tänker att fettcellerna är frontlinjen av kroppens försvar
innehållande östrogendepån som man så väl behöver
om man nu skulle vilja kunna använda sig av den kvinnliga intuitionen
i sitt vardagskrig.
Då är man utrustad rätt
och magen känns inte helt fel.

Och jag behöver ju inte visa hela mitt försvar.


Fotnot: Bild tagen från HM´s provhytt.
Var tvungen att få svar på frågan: Är det här jag?
Vilket jag fick svaret att det var, så jag köpte blusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...